همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز :
بارديد ديروز :
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته :
بازديد ماه :
بازديد سال :
بازديد کلي :

 

دانلود سوپریمو

Supremo Remote Desktop یک نرم افزار رایگان ، امن و بسیار قدرتمند برای ایجاد ارتباط بین دو کامپیوتر از راه دور است. بعد از مشکلات به وجود آمده با نرم افزار Team Viewer و تحریم کشور ما مناسب ترین جایگزین Supremo است. این ریموت کنترل از طریق اینترنت به کامپیوتر مقصد دسترسی پیدا کرده و کنترل آن را به دست می گیرد.

نرم افزار مشابهی با عنوان نرم نرم افزار انی دسک وجود دارد که میتوانید از آن نیز استفاده کنید

 

 

ریموت کنترل Supremo از سیستم رمزنگاری پیشرفته ای پشتیبانی می کند و در عین حال تمام کارهایی که از طریق یک کامپیوتر انجام می شود در کامپیوتر دیگر نیز قابل مشاهده است، که خیال کاربران را بابت یک اتصال امن و مطمئن راحت می کند ! نرم افزار Superemo بدون دخالت در فایروال ویندوز یا تنظیمات مودم شما بر روی سیستم نصب می شود و رابط کاربری آن بسیار ساده و دوست داشتنی است !

اگر نرم افزار Team Viewer را قبلا نصب کرده اید آن را با برنامه هایی مثل ( Your Uninstaller ) به طور کامل حذف کرده و این برنامه را نصب کنید ! این نسخه هر دو معماری ۳۲ بیتی ( X86 ) و ۶۴ بیتی (X64) را پشتیبانی می کند . همچنین این نرم افزار قابل اجرا بر روی تمام خانواده های ویندوز می باشد !

 

لینک دانلود سوپریمو



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 1560
تاريخ : دو شنبه 24 مهر 1396 زمان : 16:14 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات