همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 3
بارديد ديروز : 4
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 31
بازديد ماه : 111
بازديد سال : 527
بازديد کلي : 46591

روش ساختن اپل آیدی و مشکلات آن

همراه رایانه و آموزش های رایگان: شرکت اپل به خاطر تحریم و دلایل دیگر محدودیتهایی برای ساخت اکانت اپل ایدی گذاشته است. حتی وقی شما پروسه ساخت را بدرستی انجام دهید باز هم با خطاهای مختلفی برخورد میکنید، این خطاها به دلیل استفاده از آی پی کشور ایران است و حتی با استفاده از وی پی ان هم امکان ساخت اکانت اپل ایدی وجود ندارد ، زیرا وی پی ان هایی که در ایران استفاده می شود از آی پی های دیتاسنتری استفاده می کنندو شرکت اپل این آی پی ها را در لیست سیاه خود قرار داده است.

مراحل ساخت اکانت اپل ایدی

قبل از شروع مراحل ساخت اپل ایدی ، باید نرم افزار iTunes برروی کامپیوتر خود نصب کرده باشید همچنین باید آی پی ادرس اینترنتی خود را تغییر دهید تا شرکت اپل متوجه نشود که شما از ایران به iTunes متصل شده اید.

مرحله اول

نرم افزار iTunes را اجرا نموده و از قسمت سمت چپ با توجه به عکس ایکون Apps را انتخاب کرده ودر قسمت جستجو در گوشه سمت راست بالا عبارت Free App یا Free Game  را سرچ می کنید. پس از آن لیست ، بازی ها و یا برنامه ها نمایش داده می شود یکی از آنها که دکمه Free را دارد انتخاب می کنید.


ادامه مطلب
امتياز : نتيجه : 1 امتياز توسط 1 نفر مجموع امتياز : 1

برچسب ها : آموزش ساختن اپل آیدی , اپل آیدی , apple id ,
بازديد : 276
تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 زمان : 17:48 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()
صفحات سايت
تعداد صفحات : 40
صفحه قبل 1 ... 35 36 37 38 39 ... 40 صفحه بعد