همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 2
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 9
بازديد ماه : 305
بازديد سال : 831
بازديد کلي : 46895

دانلود تیم ویور

دانلود تیم ویور با لینک مستقیم

باسلام خدمت شما بازدیدکنندگان عزیز. شرکت همراه رایانه برای این که بتواند بهتر و سریع تر مشکل شمارا حل نماید با استفاده از نرم افزار تیم ویور teamviewer به سیستم شما کانکت می شود . و مشکل های نرم افزاری را بهتر و سریع تر رفع می نماید. این نرم افزار از امنیت بالایی برخوردار است . به عنوان مثال رمز هایی که به هر کاربر می دهد همیشه در حال تغییر هستند . و با بستن تیم ویور و باز کردن ان رمز برای سیستم تغییر می کند و دیگر با این روش کسی نمی تواند بدون اجازه به سیستم مورد نظری که قبلا کانکت شده بود مجددا وصل شود. زیرا برای کانکت شدن رمز جدید را می خواهد. شرکت همراه رایانه با کارشناسان مجلل آماده پاسخگویی تلفنی مشکلات شماست. برایدانلود نرم افزار تیم ویور همراه با کرک با لینک مستقیم کلیک کنید.

لینک دانلود

امتياز : نتيجه : 2 امتياز توسط 2 نفر مجموع امتياز : 2

برچسب ها : تیم ویور , دانلود تیم ویور , دانلود نرم افزار تیم ویور با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار تیم ویور همراه با کرک ,
بازديد : 4823
تاريخ : جمعه 11 تير 1395 زمان : 20:52 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل در تماس با شماره های 9099070345

با توجه به بروز مشکلات مخابرات ، برخی از مناطق مخابراتی کشور (فقط برخی از مناطق) قادر به ارائه خدمات IN (شماره های 909) به مشترکان خود نیستند.
توجه شود این مشکل برای تمامی شرکت های ارائه خدمات مشاوره در تمامی زمینه ها می باشد .
متخصصان همراه رایانه راه حلی ارائه کرده اند تا زمان حل مشکل موجود ، مشتریان گرامی می توانند از سامانه شارژی همراه رایانه با 50% تخفیف جهت تماس با کارشناسان و مشاوران استفاده نمایید.
خرید ساده شارژ همراه رایانه

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 247
تاريخ : چهار شنبه 4 مرداد 1391 زمان : 13:1 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()
صفحات سايت
تعداد صفحات : 40