همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 4
بارديد ديروز : 32
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 3
بازديد هفته : 36
بازديد ماه : 856
بازديد سال : 1690
بازديد کلي : 47754

همراه رایانه قصد معرفی دو مدل از گوشی شرکت سامسونگ که درحال حاضر به اندروید نوقا اندروید 7 به روزرسانی نمیشوند را دارد.

همانطور که می دانید امسال سامسونگ از دومدل جدید گوشی های سری j  و سری a که سال قبل این گوشی ها تولد شده بودند رونمایی کرد.

نام این دو مدل برای شما همراه رایانه ای های عزیز در پایین همین پست گفته شده است.

این دو مدل گوشی که با اندروید 6 وارد بازار شده اند . به اندروید 7 به روزرسانی نخواهند شد.

a5  a3

و

j 5 2016  j 7 2016

امتياز : نتيجه : 4 امتياز توسط 2 نفر مجموع امتياز : 2

برچسب ها : همراه رایانه , اندروید , همراهرایانه ای ها ,
بازديد : 7371
تاريخ : جمعه 30 مهر 1395 زمان : 1:47 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

اخبار آی تی

با توجه به رشد دنیای فناوری و اطلاعات و همچنین ارتباطات و رایانه در دنیای امروز اطلاع داشتن از آخرین اخبار و رویداد های دنیای آی تی و دنیای اطلاعات یکی از مهمتری نیاز های قرن اخبیر می باشد . لذا امروز سایت را به شما معرفی میکنیم که علاوه بر آخرین اخبار آی تی و اخبار تکنولوژی و اخبار فناوری اطلاعات ، مطالب آموزش رایانه و موبایل و راه حل مشکلات رایانه و موبایل را نیز به شما می اموزد .

اخبار تکنولوژی

سایت آی تی نما آخریرن اخبار مرقبوط به دنیای آی تی را در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید با مراجعه به سایت آی تی نما اخبار آی تی را مشاهده نمایید و از آن ایتفاده نمایید . سایت آی تی نما ، اخبار آی تی را از منابع معتبر جمع آوری نموده و در اختیار کاربران خود قرار می دهد .

اخبار فناوری اطلاعات

سایت آی تی نما علاوه بر اخبار آی تی ، اخبار فناوری اطلاعات و ارتباطات را نیز بر روی وب سایت خود قرار می دهد .شما با مراجعه به قسمت فناوری و اطلاعات سایت ای تی نما می توانید جدید ترین اخبار دنیای فناوری ازلاعات و ارتبایات را بخوانید

کمک به حل مشکل رایانه

همچنین سایت آی تی نما با ارائه مطالب آموزشی و اطلاعات عمومی رایانه و موبایل ، به شما در حل مشکلات رایانه کمک می کند . با کمک آی تی نما همیشه یک همراه کنار خود حس کنید . آخرین اخبار آی تی و فناوری اطلاعات را در سایت آی تی نما itnema مطالعه نمایید .

امتياز : نتيجه : 11 امتياز توسط 5 نفر مجموع امتياز : 5

برچسب ها : اخبار آی تی ، اخبار فناوری ,
بازديد : 4231
تاريخ : دو شنبه 15 شهريور 1395 زمان : 15:50 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()
صفحات سايت
تعداد صفحات : 40