همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 4
بارديد ديروز : 0
گوگل امروز : 0
گوگل ديروز : 0
بازديد هفته : 11
بازديد ماه : 307
بازديد سال : 833
بازديد کلي : 46897

مشکل زنگ نخوردن گوشی

برخی از کاربران گوشی های هوشمند با مشکل زنگ نخوردن گوشی مواجه شده اند یا اینکه گوشی آنها روشن است اما زنگ نمیخورد در این صورت باید به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشید در این مطلب ما به شما کمک خواهیم کرد که چطور این مشکل را برطرف کنید

 برای رفع این مشکل ابتدا گوشی خود را خاموش و مجددا روشن کنید و بعد آن را تست کنید.اگر باز این مشکل وجود داشت بررسی کنید شاید گوشی در حالت پرواز باشد و همین علت زنگ نخوردن گوشی شما باشد.

اگر همچنان مشکل پا بر جا بود در این صورت باید گوشی خود را به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری برگردانید .

قبل از ریست فکتوری یک نسخه از تمامی فایل های خود تهیه کنید زیرا با ریست فکتوری تمامی اطلاعات شما در گوشی پاک خواهند شد با انجام این کار به احتمال زیاد مشکل  زنگ نخوردن موبایل شما حل خواهد شد.

اگر هیچ کاربری نتوانسد با شما تماس بگیرد سیم کارت خود را بررسی کنید اگر مشکل از سیم کارت بود یک تکه کاغذ را در پشت سیم کارت خود قرار دهید ممکن است بین شیارهای سوکت فاصله افتاده باشد.اما اگر باز مشکل وجود داشت در این صورت باید با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید تا مشکل گوشی شما را حل کنند .

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 375
تاريخ : چهار شنبه 18 بهمن 1396 زمان : 12:32 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()

مشکل صفحه کلید کامپیوتر

گاهی اوقات کاربران در حال کار کردن با کیبورد خود متوجه می شوند که یکی از کلیدها یا بخشی از صفحه کلید از کار افتاده است و بدتر از همه زمانی است که کیبورد اصلا کار نمی کند ممکن است ایت مشکل خیلی از کاربرانی باشد که سیستم خود را بروز رسانی کرده اند اما نگران نباشید با چند ترفند ساده میتوانید این مشکل را رفع کنید با ما همراه باشید.

به دلایل مختلفی ممکن است کیبورد شما از کار بیفتد این مشکل زیاد پیش نمی آید اما گاهی اتفاق می افتد که چندتا از کلیدهای کیبورد یا کلیه کلیدها به طور ناگهانی متوقف می شوند ما میخواهیم راه حل های جدیدی برای کار نکردن برخی کلیدهای کیبورد را به شما آموزش بدهیم.

راه اندازی میتواند مشکل شما را حل کند گاهی اوقات نمیشود از طریق ماوس رایانه را ریستارت کرد و کیبورد شما هم کار نمی کند حال برای رفع این مشکل چند ثانیه دکمه پاور را نگه دارید تا رایانه خاموش شود سپس سیستم را ریبوت کنید سعی کنید در حالت safe mode وارد شوید اگر صفحه کلید شما در حالت Safe Mode کار کند پس مشکل به خاطر برنامه ها و یا درایورهای رایانه شما بوده است.

گاهی اوقات این مشکل به علت کثیف بودن دکمه های کیبورد پیش می آید سعی کنید صفحه کلید را تمیز نگه داری کنید اگر روی صفحه کلید اب یا چایی و.. ریخت آن را با الکل تمیز کنید ولی مستقیما الکل را روی صفحه کلید نریزید مقداری از آن را روی یک پارچه بریزید و سپس کیبورد خود را تمیز کنید.

ما چند روش برای حل مشکل کار نکردن برخی دکه های کیبورد را به شما آموزش دادیم اگر با انجام این روش ها مشکل صفحه کلید شما حل نشد باید یک صفحه کلید جدید جایگزین کنید.

امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0

بازديد : 369
تاريخ : یک شنبه 15 بهمن 1396 زمان : 13:51 | نويسنده : همراه رایانه | نظرات ()
صفحات سايت
تعداد صفحات : 40